Cineplexx BPO

BPO Blockbuster: Kako podići poslovanje na viši nivo outsource-om?

Back

U četvrtak, 13. juna, u bioskopskoj sali Cineplexx u Galeriji, održan je događaj koji je privukao pažnju vodećih stručnjaka u oblasti ljudskih resursa i razvoja poslovanja. Na panelu BPO Case Studies čuli smo iz prve ruke šta u praksi znači Business Process Outsourcing i koje benefite ovaj model poslovanja donosi. 

Nakon uvodne reči i kratkog filma predstavljanja BPO rešenja (koji možete pogledati klikom ovde), sa nama su svoje priče i iskustva podelili:

  • Srđan Starčević, CEO kompanije Don Don
  • Kosta Jović, generalni direktor kompanije Menshen
  • Marko Barišić, Marketing menadžer u kompaniji JTI
  • Dušan Bijelić, Managing director kompanije Waterdrop Adriatics

Panel je moderirala Ljiljana Medić, Strategic Account Manager ispred kompanije Manpower.

Marko Barišić je otvorio diskusiju, govorio je o novom projektu JTI kompanije (Ploom), izazovima i odlukama koje su dovele do delegiranja terenske prodaje na eksternog dobavljača. Poverenje u partnera od početka je, prema njegovim rečima, bilo ključno za usmeravanje fokusa tima na ključne zadatke, kao i mogućnost da rešenja za sve potrebe nađu na jednom mestu. 

Dušan Bijelić podelio je svoje iskustvo o širenju na Adriatic regiju, sa posebnim osvrtom na procese izbora lokacije i pregovora, kao i važnost podrške eksternog partnera u formiranju tima i prevazilaženju izazova u prvim mesecima saradnje. Od Dušana smo saznali kako BPO rešenje može osim strateški, biti i kratkoročni, ali ključan potez za stabilne osnove poslovanja na novoj lokaciji. Saradnja se nastavlja, ali u drugačijem modelu koji u novoj fazi poslovanja najbolje odgovara njihovim potrebama.

Kosta Jović istakao je promene koje su nastale integracijom eksternog BPO provajdera, posebno pohvalivši uspešnost timskog rada između njihovog i MPS Integration tima. Pored osnovnih usluga, naglasio je dodatnu vrednost koju je BPO rešenje donelo njihovom poslovanju, prevazilazeći izazove i uspostavljajući stabilan tim već nakon dve nedelje. Kosta je istakao važnost fleksibilnosti BPO partnera i pristupa koji ne nudi samo uslugu već rešenje.

Srđan Starčević je sa prisutnima podelio uvide u trenutne interne procese kompanije Don Don, ističući kako su kontinuirano u potrazi za unapređenjem efikasnosti i produktivnosti. Razmatrajući mogućnost outsourcing-a, Starčević je objasnio da je ključna prednost BPO-a mogućnost da se kompanija fokusira na svoje osnovne poslovne aktivnosti, dok se rutinski, manje strateški zadaci, prepuštaju pouzdanom BPO partneru. 

Ono što je zajedničko našim panelistima i njihovim kompanijama jeste prepoznavanje značaja i snage BPO modela poslovanja, kao izbor pouzdanog partnera – MPS Integration kompanije, koja je deo Manpower holdinga.

Učesnici događaja su salu napustili sa idejama kako BPO može biti deo njihove poslovne strategije za postizanje sledećeg nivoa u poslovanju. Na koktel delu događaja, prisutni su nastavili druženje i razmenu iskustava i ideja o spomenutom konceptu poslovanja.

Za više informacija o događaju i kako BPO može biti deo vaše poslovne strategije, kontaktirajte organizatore ili posetite web stranicu MPS Integration.

Ostale Vesti

vesti

Imenovan novi generalni direktor kompanije Manpower Srbija

Kompanija Manpower Srbija imenovala je gospodina Damira Nađa za novog generalnog direktora, koji je ovu funkciju zvanično preuzeo od 15. marta 2024.…
manpower

Radni HR doručak - Impact driven HR projects

U četvrtak, 07. marta Manpower kompanija je bila domaćin radnog HR doručka gde smo se bavili trenutnim HR i biznis trendovima i predstavili HR…
manpower

4 STUBA BIZNISA - „Prevlast taktike nad strategijom“

Tradicionalno i ove godine, u hotelu Hilton, održan je panel 4 STUBA BIZNISA: „Prevlast taktike nad strategijom“ u zajdničkoj organizaciji Procredit…